Skriv din beskrivning här!

Brimful of Asha

Ja, asså jag hatar verkligen rubriker och vet aldrig vad jag ska välja så jag tar alltid något jätte random haha! Oftast något som dem säger i en låt jag lyssnar på under tiden eller titeln osv. Denna rubrik är en gammal låt av Cornershop
 
Börjar bli rätt så jävla trött på min praktik nu, även fast det är riktigt roligt! tror det är för att jag inte får någon lön, För visst det är roligt, men inte så roligt att jag känner för att jobba och slita 20 dagar utan några pengar alls? Längtar till jag får börja jobba på riktigt :) På torsdag ska mamma komma och äta lunch med mig, sedan ska vi gå och köpa en ny iphone till mig ( min förra som jag köpte nyligen blev snodd ) Sedan ska vi köpa vinterskor och träningsskor för jag ska börja gymma igen, yaaaaay
TTYL ♥
 
Lite bilder från min instagram den här månaden, följ mig jag heter @BabyDavisha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback