Skriv din beskrivning här!

Rubulis baby gurl -

Håller på att städa just nu och är inte klar på långa vägar, men när jag väl är det så ska jag fixa mig för att sedan träffa Johanna min gullebebis <3 Sjukt hur länge jag har känt den här bruden egentligen, och det roligaste är att vi träffas jätte sällan men jag kan fortfarande inkludera henne i min topp fem av närmaste vänner liksom. Vi har en sån jävla bra "connection" till varandra så vi behöver inte träffas varje dag utan när vi väl ses så är det precis som vanligt, as skönt verkligen. Jag vet vart jag har henne haha..
 
Typ den ända gamla bilden jag hade på oss? johanna jag vet att du haaar du får skicka till mig!
 
 


Iiinklusera <3 Haha.. Inkludera :D

Svar: haha oj hade lite bråttom där, thank you :p
Davisha King

2013-10-04 · 14:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback