Skriv din beskrivning här!

Tjo alla mina katter!

Asså OM det var länge sedan? Förlåt för att jag har varit spårlöst försvunnen från bloggen i över en hel månad men jag har helt enkelt inte haft någon som helst lust till att uppdatera. Förstår mig inte på er söta läsare som ändå går in varje dag och håller min statisitik lite högre än noll. Vet liksom inte om jag ska tycka om er eller om jag typ ska vara rädd? Jag menar, ni kan ju vara en bunt stalkers/psykopater eller något annat läskigt he-he..
 
Ska jag vara helt ärligt så ÄLSKAR jag att blogga, och jag är älskar att skriva det spelar ingen roll vad det 'r jag bara älskar att skriva. Ska jag vara ännu lite mer ärlig så "väntar" jag tills jag har fyllt arton. Jag får då ett av mina låsta konton och kommer då ha råd med att köpa nya kläder/skor m.m regelbundet. Kommer kunna köpa en bra kamera, dator, göra mer saker som jag vil göra som jag då kommer kunna när jag är myndig. För att jag ska vilja driva en blogg så kräver jag utav mig själv att det jag skriver om ska vara intressant.
 
Jag blir på riktigt deprimerad och frustrerad när jag har bloggat några månader och börjar känna att jag skriver om samma saker hela tiden som är helt ointressanta, så som skola, hemmafester, träna blablabla. det är DÄRFÖR jag inte vill blogga när mitt liv är lite si sådär fett alldagligt och boring, för om jag bloggar om det då så blir jag påmind om hur tråkigt allt är och blir då mer och mer deprimerad. Så länge jag är fattig, skoltrött, icke myndig och typ lite lost inom allt så blir det ingen blogging. för till slut så börjar jag må dåligt och börjar söka spänning för bloggen får mig och känna mig tråkig.
 
Men snart så! Snart kan jag göra allt det jag vill göra, och göra det ordentligt. Kommer uppdatera lite då och då här fram över men fem inlägg per dag om samma saker over and over blir det inget av, pusssssssss
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback